ZWROTY I WYMIANY
Акції
Każdy produkt marki MBocharova zakupiony w sklepie internetowym można zwrócić lub wymienić nie później niż 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
Klient ma prawo do zwrotu lub wymiany przedmiotu tylko wtedy, gdy wszystkie dołączone metki są obecne i nie ma śladów użytkowania.
Co należy zrobić, aby dokonać zwrotu:- Wypełnij odpowiedni formularz zgłoszeniowy - jeśli zakupy były dokonane w sklepie internetowym, nasz menedżer wyśle go do klienta.
- Sprawdź, czy produkt jest kompletny.
- Za pomocą firmy Inpost do polskiego magazynu
- Za pomocą Meest lub Nowa Post na adres ukraińskiego magazynu.
- Adres dostawy zwrotnej można wyjaśnić, dzwoniąc pod numer +48575221175 lub +38(096)5118497.
Po pomyślnym dotarciu paczki do naszego magazynu i sprawdzeniu jej zgodności przez nasz personel, nadawca otrzyma powiadomienie o przyjęciu towaru do zwrotu oraz aktualny czas zwrotu.
Uwaga: jeśli nadawca poda nieprawidłowe informacje, nie możemy ponosić odpowiedzialności za odbiór przesyłki.
Uwaga: koszty związane z wymianą lub zwrotem towarów bez wady fabrycznej zakupionych w sklepie internetowym MBocharova są zwracane przez odbiorcę.
Ważne: w przypadku decyzji o zwrocie towarów bez wady fabrycznej (z powodu nieodpowiedniego rozmiaru lub zmiany koloru), muszą one mieć odpowiednią prezentację konsumencką (bez śladów zużycia, uszkodzeń, z oryginalnymi metkami). W takim przypadku przedpłata w wysokości 45 zł nie podlega zwrotowi.
Zwroty za towar dokonywane są w ciągu 10-14 dni roboczych od daty przyjęcia towaru do magazynu. Środki są przelewane na kartę bankową użytą do opłacenia zamówienia.
Towary z wadami lub nieprawidłowym opakowaniem (coś, czego nie było zamówiono) muszą zostać zwrócone do magazynu w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi oryginalnymi etykietami.
W przypadku wady produkcyjnej lub nieodpowiedniej jakości, wszystkie koszty zwrotu są pokrywane przez MBocharova. W takim przypadku, oprócz formularza zgłoszeniowego i paragonu, do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie wysyłki. Koszty te zostaną zwrócone wraz z pieniędzmi za towar.
Należy pamiętać, że niektóre kategorie towarów, takie jak bielizna/body, nie podlegają zwrotowi ani wymianie. Zwrotowi nie podlegają również produkty promocyjne lub wykonane na specjalne zamówienie klienta.