Акції
Regulamin sprzedaży
przez MBocharova
§ 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa warunki świadczenia usług sprzedaży towarów przez Mariana Bocharova, z siedzibą w Lublinie przy ul. Hugo Kołłątaja 3/15, 20-006, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MBocharova NIP: 8992998039, REGON: 529104394 (dalej „Usługodawca”)
- Usługodawca za pomocą strony https://mbocharova.com/ (dalej „Serwis”) świadczy usługi sprzedaży odzieży, bielizny, obuwia, innych wyrobów tekstylnych oraz akcesoriów (dalej „Towar”).
- Klient w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest osoba fizyczna, która korzysta lub zamierza skorzystać z usług Serwisu (dalej „Klient’’).
§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług
- Serwis stanowi narzędzie do procesu sprzedaży:
- możliwości składania zamówienia oraz zawierania umowy sprzedaży na odległość, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
- możliwości przeglądania treści umieszczonych na Serwisie;
- prezentowania Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści marketingowe;
- Newsletters.
- Korzystanie z Serwisu może odbywać się wyłącznie na zasadach określonych w treści niniejszego Regulaminu oraz innych dokumentów dostępnych na stronie https://mbocharova.com/ .
- W celu właściwego korzystania z Serwisu Klient powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych oraz dostęp do Sieci Internet.
- Przeglądanie asortymentu Serwisu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Towary znajdujące się w asortymencie Serwisu możliwe jest albo po założeniu Konta albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Serwis udostępnia Klientowi możliwość realizacji i opłaty zamówienia.
- Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres email.
- Założenie Konta w Serwisie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Klient powinien przechowywać w poufności nadane podczas rejestracji hasło i nie powinien udostępniać go osobom trzecim.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto.
- Przed złożeniem zamówienia na Towar Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
- Po dokonaniu zamówienia na Towar Klient otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia wraz z danymi do logowania.
- W celu należytego świadczenia usług, w tym zapewnienia kontaktu z Klientem, Usługodawca będzie przesyłał na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu krótkie wiadomości o charakterze technicznym i/lub organizacyjnym, dotyczące dokonanych zamówień. W celu uniknięcia wątpliwości, komunikaty, o których mowa w zdaniu poprzednim nie stanowią informacji handlowej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Klient jest zobowiązany do korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych użytkowników oraz do powstrzymywania się od jakichkolwiek działań mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Serwisu.
- Klient może korzystać z Serwisu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę niezależnie od tego, czy dokonał zakupu któregoś z Towarów.
§ 3 Zakup Towarów
- Zakup Towaru można dokonać za pomocą Serwisu. Klient ma możliwość dokonania zakupu Towarów takich jak:
- odzież,
- bielizna,
- obuwie,
- inne wyroby tekstylne
- akcesoria.
- W celu złożenia zamówienia należy wybrać Towar będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”. Zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji. Zamówienie zostaje uznane za złożone po jego opłaceniu w Serwisie.
- W celu złożenia zamówienia Klient podaje następujące dane osobowe:
- Imię;
- Nazwisko;
- Email;
- Numer telefonu;
- Adres;
- Kod;
- Miasto;
- Po złożeniu zamówienia za pomocą Serwisu, Klient na podany przez siebie adres poczty elektronicznej otrzyma wiadomość potwierdzającą opłatę zamówienia.
- Dokonując zakupu Towaru Usługodawcy za pomocą Serwisu Klient równocześnie wyraża zgodę na kontakt drogą mailową ze strony Usługodawcy w celu realizacji zamówienia.
- Dostawa Towaru dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i innych krajów Unii Europejskiej.
- Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy towaru są wskazywane Klientowi w zakładce „Dostawa i Opłata”. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy:
- przesyłka kurierska InPost;
- przesyłka kurierska za pobraniem InPost;
- paczkomaty InPost.
§ 4. Opłata zamówienia
- Klient może dokonać zakupu Towaru za cenę wynikającą z cennika. Cena widoczna jest przed potwierdzeniem zakupu, po wybraniu towaru.
- Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Zakup Towaru za pomocą Serwisu Klient potwierdza poprzez kliknięcie przycisku ,,Złożyć zamówienie”. Po kliknięciu Klient zostanie przekierowany do strony płatności.
- Płatności za Towar dokonywane są przez Klienta z góry za pośrednictwem zintegrowanej z Serwisem platformy płatności PayPro S.A. (Przelewy24).
§ 5. Wymagania do złożenia zamówienia
- Warunkiem złożenia zamówienia jest jego opłacenie w Serwisie. Klient nie ma możliwości zamówienia Towaru oferowanego przez Usługodawcę na stronie Serwisu bez jego jednoczesnego opłacenia. Usługodawca zastrzega, iż płatność jest warunkiem koniecznym do dokonania zakupu Towaru przez Klienta.
§ 6. Anulowanie złożonego zamówienia
- Klient, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów przesyłki towarów (ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)). Adres do zwrotu towaru zostanie wskazany w odpowiedzi na złożoną reklamację.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować MBocharova za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected] o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pocztą elektroniczną). Klient również może wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie za pomocą poczty elektronicznej. Po skorzystaniu z prawa odstąpienia od umowy Klient otrzymuje potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na pocztę elektroniczną.
- Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.
- Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
- Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
- W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi jest zwracana płatność za Towar otrzymana od Klienta, nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
- Zwroty płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji.
- MBocharova może wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§ 7. Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Klienta z Serwisu, jak również skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie danych do wejścia do szczegółów zamówienia Klienta, jeżeli jest to wynikiem niezachowania ostrożności przez Klienta.
- Klient zobowiązuje się w trakcie składania zamówienia do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Klienta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
- Usługodawca zobowiązuje się świadczyć usługi na najwyższym możliwym poziomie. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu, niezależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja terminu dostawy Towarów, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Klientowi realizacji zamówienia w krótkim czasie.
§ 8. Reklamacje Towaru
- W przypadku świadczenia usług sprzedaży w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Klient ma prawo złożenia reklamacji elektronicznie na w adres: https://mbocharova.com/ .
- Reklamacje powinny zawierać szczegółowy opis występującego problemu i dane kontaktowe Klienta, umożliwiające przekazanie przez MBocharova odpowiedzi na zgłoszenie dokonane przez Klienta.
- Usługodawca może poprosić Użytkownika o przekazanie dodatkowych informacji w zakresie niezbędnym dla udzielenia odpowiedzi.
- Odpowiedzi na zgłoszenie lub reklamację Usługodawca udzieli w terminie 14 dni od otrzymania pełnej informacji.
- Zaleca się sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej w chwili jej dostarczenia oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. Sprawdzenie zawartości przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków.
- Jeżeli doręczana przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widać ślady zalania, znacznego wgniecenia, naddarcia opakowania itp.) zaleca się odmowę jej przyjęcia. W takim przypadku przesyłka zostanie natychmiast zwrócona do Usługodawcy w celu wyjaśnienia sprawy oraz ponownego dostarczenia zamówionego Towaru.
- Podstawa prawna oraz zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.